Please Wait a Moment
X

 برچسب کابینت

برچسب‌ کابینت را می‌شود روی تمامی سطوح صاف کابینت چسبانید و از طرح های متفاوت آن می توانید بسته به سلیقه‌تان در مکان‌های مختلف استفاده کنید. ستاره | سرویس دکوراسیون - اگر از رنگ کابینت‌های آشپزخانه خود خسته شده‌اید یا اینکه کابیت‌هایتان کهنه و رنگ و رو رفته‌اند می‌توانید با صرف هزینه کمی می‌توانید از انواع مدل برچسب کابینت که این روزها به فراوانی و تنوع در دسترس هستند استفاده نمایید و حال و هوایی نو به خانه‌تان بدهید. با کمک این برچسب‌ها، طرح و رنگ کابینت‌ها، کمدها، درب اتاق و یا دیوار را می‌توان به سادگی تغییر داد.

برچسب کابینت چیست؟

برچسب‌های کابینت روی تمامی سطوح صاف کابینت از جمله های گلاس، ام دی اف، کامپوزیت، سنگ و فلز نصب می‌شود. این برچسب‌ها در انواع طرح های چوب، گلدار، فانتزی و براق در بازار عرضه می شود که می توانید بسته به سلیقه و مکان مورد نظر از آن ها استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر کابینت آشپزخانه شما فلزی است، با طرح چوب آن می توانید رنگ و لعاب ام دی اف به آشپزخانه خود بدهید. یا می توانید با استفاده از انواع براق که به هایپرگلاس معروف است، ظاهر کاشی های آشپزخانه را به سنگ مرمر تغییر دهید. در خصوص دیوارها نیز انواع گلدار با رنگ ملایم، گزینه مناسبی است. استفاده از انواع فانتزی آن هم برای اتاق کودک مناسب خواهد بود. این برچسب‌ها برای چسباندن نیاز به استفاده از چسب ندارند و قابل شستشو نیز هستند.

نحوه چسباندن برچسب کابینت

وسایل مورد نیاز برچسب کابینت (کمی بیشتر از متراژ کابینت ها)، متر یا خط کش بلند، کاتریا قیچی، مداد، یک کارت محکم یا کاردک پلاستیکی مخصوص، سشوار، سوزن

بیشتر بدانید:  راهنمای انتخاب انواع قرنیز برای دکوراسیون شما مراحل چسباندن

  1. چسباندن برچسب کابینت‌های خود را می‌توانید به نصاب کاغذ دیواری بسپارید ولی از آنجا که کار ساده‌ای است خودتان نیز می‌توانید این کار را انجام دهید. بهتر است برای این کار یک دستیار داشته باشید.
  2. ابتدا تمام دستگیره‌ها را باز کنید و همراه پیچ و مهره‌ها داخل یک ظرف کنار بگذارید تا گم نشوند.
  3. اگر دستگیره‌ها کهنه شده باشد، می‌توانید دستگیره نو تهیه کنید.
  4. کابینت‌ها را شسته یا به خوبی با پارچه تمیز کنید تا مطمئن شوید که چربی روی آن نباشد.
  5. برچسب‌ها را به اندازه مورد نظر ببرید.
  6. هنگام نصب به ترتیب طرح و صاف بودن آن دقت کنید.
  7. با دقت و آرامش ابتدا کمی (حدود ده سانتی‌متر) از کاغذ پشت برچسب را جدا کنید و به ابتدای درب بچسبانید و آرام آرام همزمان که باقی کاغذ را جدا می‌کنید به چسباندن ادامه دهید.
  8. هنگام چسباندن از کارت کمک بگیرید، تا بدون خراش دادن برچسب هوای باقی مانده زیر آن را خارج کنید.
  9. بعد از آن که هر برچسب را زدید، به کمک گرمای سشوار چسب کاغذ را تثبیت کنید، به خصوص اطراف کار مهم است.
  10. با کمی دقت و حوصله می‌توانید تک تک کابینت‌ها را برچسب بزنید.
  11. اگر حباب ایجاد شد با یک سوزن سوراخ ریزی در آن ایجاد کنید و کارت را روی آن بکشید تا هوا خارج شود.
  12. می‌توانید با برچسب زدن کشوها شروع کرده و به ترتیب درهای کابینت و کمدهای آشپزخانه را بر چسب بزنید.
  13. می‌توانید فقط روی کار را برچسب بزنید، اما اگر برای شما مهم بود، داخل درب کابینت را هم برچسب بزنید.
  14. با کمک نوک کاتر جای سوراخ دستگیره را مشخص کنید و دستگیره‌ها را نصب کنید.
  15. کلام آخر از خاصیت این برچسب‌های دیواری این است که هر وقت دلتان را زد، می‌توانید آن را جدا کرده و هر تغییری دوست داشتید بدهید. به این ترتیب با هزینه مختصری، آشپزخانه‌ای با طرحی جدید و متفاوت دارید. در انتها به شما مطالعه مطلب آموزش روش صحیح نصب کاغذ دیواری را پیشنهاد می‌کنیم.

دی ان ان